Subject: DNA päring
From: "Deniss Matvejev" <[email-masked]>
To: "EKEI Info" <[email-masked]>
Date: Mon, 29 Jul 2024 11:55:41 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Minu kliendi palvel sooviksin uurida, kas EKEI võib teha DNA-ekspertiisi 
isaduse tuvastamiseks, kui ekspertiis on määratud Venemaa Föderatsiooni 
kohtu poolt (tulla DNA osakonda Venemaa kohtumäärusega) või ekspertiis 
tehakse ainult Eesti kohtu määruse alusel?

Lugupidamisega,

Deniss Matvejev

Vandeadvokaat

Narva Esimene Advokaadibüroo OÜ

Kosmonaudi 9, 20309 Narva Estonia

Tel: +372 5245720

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Konfidentsiaalsusteade: Selles e-kirjas sisalduv teave, kaasa arvatud 
võimalikud manused, on konfidentsiaalsed ning mõeldud kasutamiseks vaid 
e-kirja adressaatidele. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja 
selgelt väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele 
isikutele avaldada. Juhul, kui Te ei ole e-kirja tegelikuks adressaadiks, 
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist või 
teisest elektronseadmest ilma selle sisu avaldamata või kopeerimata.

Примечание о конфиденциальности: Содержащаяся в данном электронном письма 
информация, включая возможные вложения, является конфиденциальной и 
предназначена для использования только адрессатом электронного письма. 
Содержащуюся в электронном письма информацию нельзя без ясно выраженного 
согласия отправителя ни пересылать дальше, нипередавать любым иным способом 
другим лицам. Если Вы не являетесь действительным адрессатом электронного 
письма, уведомьте об этом сразу отправителя и удалите электронное письмо со 
своего компьютера или иного электронного устройства без его опубликования и 
копирования.

Confidentiality notice: This e-mail message and any attachments are 
confidential and intended for the sole use of the intended recipient(s). Any 
unauthorized review, use, disclosure or distribution of this information by 
a person other than the intended recipient is prohibited and may be illegal. 
If you are not the intended recipient, please return the message to the 
sender and delete it and any attachments from your computer without copying 
it or disclosing its contents to anyone.